MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Miasta i Gminy Zaniemyśl Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ul. Średzka 9 63-020 Zaniemyśl e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl| ePUAP: u0qtn79j46 telefon: (61) 285 75 80 w. 26
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o zarejestrowaniu psa – druk dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.zaniemysl.pl, zawierający następujące elementy i treści:
imię i nazwisko posiadacza psa,
miejsce zamieszkania posiadacza psa,
adres mailowy oraz numer telefonu,
rasa, płeć, nazwa, maść oraz wiek psa,
oświadczenie o zwolnieniu z opłaty od posiadania psa (jeśli dotyczy),
podpis.
TERMIN REALIZACJI
Niezwłocznie
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Złożenie wniosku kończy się wydaniem numeru znaczka rejestracji psa.
OPŁATY
Wydanie znaczka rejestracyjnego – płatne jednorazowo 3,00 zł,
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
DODATKOWE INFORMACJE
nie dotyczy
PODSTAWA PRAWNA
uchwała Rady Gminy Zaniemyśl Nr VII/54/2024 z dnia 28 października 2024 r