Wniosek o wydanie zezwolenia w sprawie uzgodnienia lokalizacji urządzeń w pasie drogi gminnej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Gminy Zaniemyśl Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ul. Średzka 9 63-020 Zaniemyśl e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl| ePUAP: u0qtn79j46 telefon: (61) 285 75 80 w. 35
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o wydanie zezwolenia w sprawie uzgodnienia lokalizacji urządzeń w pasie drogi gminnej
Załączniki:
plan sytuacyjno-wysokościowy dla danego terenu w skali 1:500 lub 1:1000 sporządzony na aktualnej kopii mapy zasadniczej w 2 egz. Na planach sytuacyjnych należy nanieść przebieg projektowanej trasy lokalizacyjnej przyłącza/sieci zgodnie z legendą, podać odległość sieci od krawędzi jezdni (minimalną i maksymalną),
techniczne warunki przyłączenia projektowanego urządzenia wystawione przez dysponenta sieci,
w przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony notarialnie odpis pełnomocnictwa, dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa).
TERMIN REALIZACJI
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów /rejestracja następuje niezwłocznie.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna
OPŁATY
17 zł w przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, które wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Zaniemyśl w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
DODATKOWE INFORMACJE
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie.