Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Gminy Zaniemyśl Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ul. Średzka 9 63-020 Zaniemyśl e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl| ePUAP: u0qtn79j46 telefon: (61) 285 75 80 w. 35
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o wydanie oświadczenia o dostępie do drogi publicznej
Załączniki:
szczegółowy plan sytuacyjny (mapa ewidencyjna) w skali 1:1000 lub 1:500,
w przypadku ustanowienia pełnomocnika – oryginał lub poświadczony notarialnie odpis pełnomocnictwa, dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa).
TERMIN REALIZACJI
Organ wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna.
OPŁATY
dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa), na konto bankowe Urzędu Gminy Zaniemyśl nr konta 47 9076 0008 2002 0070 0098 0001.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie ma zastosowania
DODATKOWE INFORMACJE
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie.