MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Zaniemyśl |
Godziny otwarcia: poniedziałek 8.00 – 16.00 |
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o zajęcie pasa drogowego
Załączniki
TERMIN REALIZACJI Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów /rejestracja następuje niezwłocznie. |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja administracyjna |
OPŁATY Opłatę za zajęcie pasa drogowego ustala się zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2022 poz.1693 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Uchwały nr XVII/141/2020 r. Rady Gminy Zaniemyśl z dnia 24 lutego 2020 r., dowód uiszczenia opłaty skarbowej 17 zł (w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa), na konto bankowe Urzędu Gminy Zaniemyśl nr konta 47 9076 0008 2002 0070 0098 0001. |
TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, które wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Zaniemyśl w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
DODATKOWE INFORMACJE
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień na piśmie.