MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Zaniemyśl |
Godziny otwarcia: poniedziałek 8.00 – 16.00 |
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy
Załączniki:
Zgoda na piśmie wszystkich Stron postępowania biorących udział w postępowaniu ustalającym warunki zabudowy.
TERMIN REALIZACJI W przeciągu 1 miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesięcy. |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja administracyjna. |
OPŁATY 10,00 zł od wniosku o wydanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy, z wyłączeniem spraw dotyczących budownictwa mieszkaniowego i o ile Wnioskodawca nie jest zwolniony z obowiązku uiszczenia opłaty skarbowej oraz 17,00 zł w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa), na konto bankowe Urzędu Gminy Zaniemyśl nr konta 47 9076 0008 2002 0070 0098 0001. |
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, które wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Zaniemyśl w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Na podstawie art. 127a § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania, Strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
DODATKOWE INFORMACJE
Zmienić można tylko ostateczną decyzję o warunkach zabudowy.