MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miasta i Gminy Zaniemyśl |
Godziny otwarcia: poniedziałek 8.00 – 16.00 |
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze budynku, zawierający następujące elementy i treści:
Załączniki: dowód wniesienia opłaty skarbowej
TERMIN REALIZACJI Organ wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Zaświadczenie o treści żądanej przez wnioskodawcę. Zaświadczenie można odebrać osobiście, posiadając aktualny dokument potwierdzający tożsamość. Zaświadczenie może odebrać osoba pisemnie upoważniona przez wnioskodawcę. Organ może dostarczyć zaświadczenie za pośrednictwem poczty, za potwierdzeniem odbioru. W przypadku odbioru osobistego lub przez osobę upoważnioną, dokument należy odebrać w Urzędzie Miasta i Gminy Zaniemyśl Biuro Obsługi Klienta. |
OPŁATY - opłata skarbowa w wysokości 17 zł płatna na konto bankowe Gminy Zaniemyśl nr konta 47 9076 0008 2002 0070 0098 0001 lub kartą płatniczą w Urzędzie Gminy Zaniemyśl - Biuro Obsługi Klienta – parter - 17 zł w przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku. |
TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, które wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Zaniemyśl w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
DODATKOWE INFORMACJE
Prosimy o podanie na wniosku nr telefonu kontaktowego, w celu ułatwienia kontaktu z wnioskodawcą.