MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Zaniemyśl |
Godziny otwarcia: poniedziałek 8.00 – 16.00 |
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁĄCZENIA (dostępne poniżej)
Wniosek zawierający następujące elementy i treści:
Załączniki: dowód wniesienia opłaty skarbowej
TERMIN REALIZACJI Organ wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY -zaświadczenie o treści żądanej przez podatnika -zaświadczenie można odebrać osobiście, posiadając aktualny dokument potwierdzający tożsamość; może odebrać osoba pisemnie upoważniona przez wnioskodawcę; można dostarczyć za pośrednictwem poczty, za potwierdzeniem odbioru W przypadku odbioru osobistego lub przez osobę upoważnioną, dokument należy odebrać Biurze Obsługi Klienta |
OPŁATY - opłata skarbowa w wysokości 21 zł na konto bankowe Urzędu Gminy Zaniemyśl nr konta 47 9076 0008 2002 0070 0098 0001 - kartą płatniczą w Biurze Obsługi Klienta – parter - 17 zł w przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa(nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku. Zwolnienia z opłaty skarbowej określone są w art.2,3,7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej. |
TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, które wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Zaniemyśl w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, brak trybu odwoławczego
DODATKOWE INFORMACJE
Opłata skarbowa nie dotyczy podatników zwolnionych z opłaty zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej.
Prosimy o podanie na wniosku nr telefonu kontaktowego, w celu powiadomienia o możliwości odbioru dokumentu.
PODSTAWA PRAWNA